فضایل مولا علی (ع)
 
اثبات حقانیت حضرت علی(ع)
فقط از منابع اهل سنت
 
 

     السلام علیک یا امیرالمومنین علی(علیه السلام)               

 
       گويند سنگ لعل شود در مقام صبر
                                                                    آري شود وليک بخون چگر شود

 

 

 پیامبراکرم فرمودند:

هرکس از علی اطاعت کند ازمن اطاعت کرده و مخالفت کند با من مخالفت کرده است.

                       مستدرک حاکم نیشابوری ج۳ ص ۱۲۱م۱۲۸ چاپ حیدرآباد               

 

  پیامبر اکرم فرمودند:

 

برای هر پیامبری جانشین و وارثی است براستی جانشین و وارث من علی(ع) است

                                                                 المناقب ص۳۱۹ حدیث۲۳۲

پیامبر اکرم فرمودند:

 

علی(علیه السلام) با حق و قرآن است و حق و قرآن نیز با علی هستند از همدیگر جدا نمی شوند تا در حوض کوثر بر من وارد شوند

تاریخ دمشق ج3 ص153 حیث 1172

فراید السمطین ج1 ص177  

 

پیامبر اکرم فرمودند:

من شهر علم هستم و علی درب آن است هرکسی می خواهد به این علم برسد باید از در آن وارد شود 

      شواهد التنزیل ج1ص81         

            وقفوهم انهم مسئولون

درهنگام حساب رسی نگاهشان دارید که در کارشان سخت مسئولند     صافات/ 24

 

            منتظر نظرات مفید شما هستم

                                                                                         به صفحات دیگر این وبلاگ هم نگاهی بندازید



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت19:28---14 مهر 1392
سلام
وبلاگ بسیار عالی و با مطالب پر داری
بهت تبریک میگم
اجرت با خدا و ان شاء الله این وبلاگ مفید واسطه ای برای نزدیکی به پیامبر و اهل بیت بشه واست
من وبتو با نام اثبات حقانیت علی (ع) فقط از طریق منابع اهل سنت اد کردم خواستی منم با نام علایم و نشانه های آخرالزمان اد کن


علیرضا
ساعت23:22---29 شهريور 1391
یا علی مدد

سینا پی
ساعت23:45---16 شهريور 1391
سلام بسیار جالب

علی ملایری
ساعت20:58---10 مرداد 1391
سلام

وبلاگ خیلی خوبیه

امید وارم روز به روز بهتر بشه

من خودم تا جایی که میشه هر روز سر میزنم و پیگیر مطالب جدیدتم


aria
ساعت22:17---23 خرداد 1391
سلام. متشکرم که به وبلاگم سر زدی. اگه به دیگران لینک بدی آمار بازدید وبلاگت زیاد میشه.

علی
ساعت8:40---8 خرداد 1391
دست بردار از تکبر وز خطا

شیعه یعنی جود و احسان و عطا

یا علی، امروز تنها مانده ایم

در هجوم اهرمن ها مانده ایم

یا علی، شام غریبان را ببین

مردم سر در گریبان را ببین

گردش گردونه را بر هم بزن

زخمهای کهنه را مرهم بزن
پاسخ:باد پاییزی اگر برگ خزان را می برد مهر حیدر هم گناه شیعیان را می خرد یا علی مددی


aria
ساعت20:59---13 ارديبهشت 1391
سلام دوست من.
از وبلاگ بی نظیرت متشکرم.
من تو رو با اسم وبلاگت لینک کردم و خودم رو تو وبلاگت با اسم ریاضیات لینک کردم. امیدوارم از این جسارت من ناراحت نشی.
یا حق.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 شهريور 1387برچسب:, :: 17:57 :: توسط : سرباز امام عصر(عج)

درباره وبلاگ
با وضو وارد شوید!!!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اثبات حقانیت حضرت علی(علیه السلام) و آدرس amiralmomenin12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 25500
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1